PLAN ZAJĘĆ

WAŻNY OD 02.09.2019R. – NA ZAJĘCIA, SESJE, KONSULTACJE I WARSZTATY OBOWIĄZUJE REZERWACJA MIEJSCA.

PONIEDZIAŁEK

WTOREK

ŚRODA

CZWARTEK

PIĄTEK

SOBOTA

JOGA

8:30-10:00

PILATES – płaski brzuch

8:30-9:20

JOGA

8:30-10:00

 PILATES – płaski brzuch

8:30-9:20

 

 

JOGA NA KOŁACH

9:30-10:30

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

9:30-10:20

10:30-11:30

JOGA STRETCH

PILATES – płaski brzuch

17:45-18:35

ZDROWY KRĘGOSŁUP

18:00-18:50

PILATES – płaski brzuch

18:00-18:50

ZDROWY KRĘGOSŁUP

18:00-18:50

 

 

JOGA NA KRZEŚLE

18:45-19:45

JOGA STRETCH

19:00-20:00

JOGA NA KOŁACH

19:00-20:00

JOGA KLASYCZNA

19:00-20:30

JOGA KLASYCZNA

20:00-21:30

JOGA NA HAMAKACH

20:10-21:10

JOGA NA HAMAKACH

20:40-21:40

CENNIK

CENNIK obowiązuje od 01.01.2019r.

KARNET STUDIO – obowiązuje na zajęcia pilates, zdrowy kręgosłup (50 MIN.)

  • 4 ZAJĘCIA (ważny 1 miesiąc) – 80,00 zł                
  • 8 ZAJĘĆ (ważny 1 miesiąc) – 130,00 zł                                

KARNET JOGA (1,5H), JOGA NA HAMAKACH, JOGA NA KOŁACH, JOGA STRETCH, JOGA NA KRZEŚLE(60MIN):

  • 4 ZAJĘCIA (ważny 1 miesiąc) – 110,00 zł                  
  • 8 ZAJĘĆ (ważny 1 miesiąc) – 180,00 zł                

KARNET MIX (STUDIO, JOGA):

  • 4 ZAJĘCIA (ważny 1 miesiąc – 2 zajęcia studio+2 zajęcia joga) – 95,00 zł         
  • 8 ZAJĘĆ (ważny 1 miesiąc – 4 zajęcia studio+4 zajęcia joga) – 155,00 zł       

WEJŚCIE JEDNORAZOWE:  

  • STUDIO (PILATES, ZDROWY KRĘGOSŁUP) – 25,00 zł
  • JOGA, JOGA NA HAMAKACH, JOGA NA KOŁACH, JOGA STRETCH, JOGA NA KRZEŚLE)- 30,00 zł

SESJE ACCESS BARS, ACCESS FACELIFT – 150,00 zł – 90 min.

KARNET ACCESS:

3  SESJE (do wyboru bars lub facelift) – 375,00zł (trzecia sesja 50% zniżki)

5  SESJI (do wyboru bars lub facelift) – 600,00zł (piąta sesja gratis!)

Karnet należy wykorzystać w przeciągu 2 miesięcy od daty zakupu.

KONSULTACJE NUMEROLOGICZNE – ZALEŻNIE OD WYBRANEJ OPCJI – cennik w “konsultacje numerologiczne”

KONSULTACJA AJURWEDYJSKA – 150,00 zł

Na sesje indywidualne i konsultacje nie obowiązują poniższe karty.

 

 Akceptujemy karty:

karta fit sport karta fit profit karta multi sport

Jesteśmy partnerem:

partner ok system
OPIS ZAJĘĆ

JOGA

to najstarsza forma ćwiczeń fizycznych, znana i propagowana na całym świecie?
Wiesz, kto regularnie uczęszcza na zajęcia jogi? Madonna, Gwyneth Paltrow, Sting, Ellie Goulding, Beyonce, Naomi Campbell, Meg Ryan, Cameron Diaz, Nicolas Cage, Jeff Briges, Penelope Cruz i wiele innych gwiazd. Dołącz do nich.
Korzyści, jakie da Ci praktyka jogi:
1. podniesiesz odporność organizmu,
2. poprawisz trawienie,
3. unikniesz tzw. chorób cywilizacyjnych, jak cukrzyca, otyłość, arytmia serca, miażdżyca,
4. uregulujesz ciśnienie,
5. wyprostujesz się,
6. odmłodniejesz,
7. podniesiesz wydolność organizmu,
8. złagodzisz bóle pleców bez zażywania tabletek
9. zredukujesz stres.

WARTO? WARTO!!!

Zajęcia dla każdego, zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

Studio wyposażone jest we wszystkie niezbędne pomoce do jogi – maty, paski, wałki, klocki, pianki.

JOGA NA HAMAKACH – JOGA ANTYGRAWITACYJNA

Matę do jogi zamieniamy na hamak podwieszony pod sufitem i wykonujemy pozycje zawieszeni ok. 70 cm nad ziemią. Wiele pozycji ćwiczymy wisząc do góry nogami, całkowicie oderwani od podłoża, doznając uczucia latania.

Podczas treningu na hamaku znacznie łatwiej wykonać figury z jogi, które zazwyczaj początkującym sprawiają problemy, takie jak na przykład stanie na głowie. Hamak podtrzymuje ciało i pozwala odpowiednio rozciągnąć się mięśniom.

Trening w hamaku odciąża kręgosłup i stawy, ułatwia prawidłowe opanowanie pozycji klasycznej jogi.  Używanie hamaka ułatwia skręcanie, wyginanie ciała i jego rozciąganie. Pokonanie grawitacji wymaga wysiłku, wzmacnia mięśnie. Kołysanie się w hamaku natomiast znakomicie rozluźnia, sprzyja odprężeniu i koncentracji. Zajęcia dla wszystkich.

JOGA NA KOŁACH

Koło do jogi to świetne narzędzie, które usprawnia i urozmaica zajęcia, przez co trening staje się niezwykle atrakcyjny. Jest również narzędziem terapeutycznym, które:

  • masuje i rozciąga kręgosłup,
  • rozluźnia napięte mięśnie, przez ich delikatne rozciąganie,
  • zwiększa mobilność kręgosłupa i zakres ruchu,
  • uwalnia z napięć ramiona i klatkę piersiową,
  • ułatwia wykonywanie wielu pozycji,
  • polecana osobom z siedzącym trybem życia, z tzw. okrągłymi plecami i osobom, które się garbią.

Zajęcia dla wszystkich, bez względu na stopień zaawansowania.

JOGA NA KRZEŚLE

Joga z użyciem krzesła jest najbardziej dostępną formą jogi i jest niezwykle prosta i skuteczna.

Ćwiczenia wykonujemy na siedząco lub stojąco, aby przede wszystkim wzmocnić i rozciągnąć kręgosłup. Krzesło ułatwia wykonywanie wielu ćwiczeń i urozmaica zajęcia, przez co trening staje się niezwykle atrakcyjny. Korzyści:

  • rozluźnia wszystkie partie kręgosłupa,
  • wzmacnia mięśnie brzucha i kręgosłupa,
  • łagodzi napięcia w odcinku szyjnym kręgosłupa,
  • rozluźnia barki i ramiona,
  • otwiera klatkę piersiową,
  • wzmacnia mięśnie dna miednicy,
  • wysmukla talię,
  • rozciąga i wzmacnia mięśnie nóg,
  • rozluźnia biodra i pośladki,
  • poprawia krążenie,
  • zapobiega garbieniu,
  • uwalnia od napięć w ciele,
  • pobudza metabolizm.

Zajęcia dla wszystkich, szczególnie dla osób, które nie miały jeszcze kontaktu z jogą.

PILATES

to doskonały trening,
który przynosi wiele korzyści:
1) powoduje utratę zbędnych kilogramów,
2) daje efekt “płaskiego” brzucha,
3) jest sposobem na zgrabne nogi i pośladki,
4) zapobiega bólom pleców,
5) angażuje mięśnie głębokie, które pomagają zachować
prawidłową postawę ciała,
6) jest idealną “rehabilitacją” po niektórych urazach.

Pilates może ćwiczyć każdy z nas. To jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. Polecany jest bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała.
Pilates bardzo korzystnie wpływa na nasze zdrowie. Zmniejsza napięcie, obniża stres i pomaga utrzymać pełną sprawność fizyczną.
O zdrowotnym działaniu pilatesu świadczy też historia jego twórcy. Joseph Pilates, zanim opracował te ćwiczenia, był chory, między innymi na astmę i krzywicę, Dzięki treningowi przestał chorować, odzyskał zdrowie i sprawne ciało, a ćwiczenia zmotywowały go do trenowania innych sportów.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

zajęcia oparte na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających i równoważnych, mające na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi.

JOGA STRETCH

Zajęcia składające się z podstawowych pozycji jogi i stretchingu o charakterze rozciągającym i uelastyczniającym. Czy nie możesz sięgnąć palcami ziemi na wyprostowanych nogach? Czy schylanie sprawia Ci ból? Czy masz skurcze mięśni i/lub drętwienie kończyn? Przyjdź i przekonaj się, że po paru treningach na każde pytanie odpowiesz NIE!

Dla kogo?

  • dla osób, które wcześniej nie miały kontaktu z jogą,
  • dla osób z bólami kręgosłupa wynikającymi z siedzącego trybu życia,
  • dla każdego, który chce pogłębić rozciąganie

Co zyskasz ćwicząc joga stretch?
1. zwiększysz zakres ruchu w stawach,
2. zwiększysz elastyczność mięśni,
3. poprawisz krążenie,
4. wysmuklisz i ujędrnisz sylwetkę,
5. obniżysz poziom stresu, rozluźniając spięte mięśnie.

Zajęcia dla wszystkich.

Zachęcam do zapoznania się z informacjami o mnie dostępnymi tutaj: kliknij.

REGULAMIN STUDIO JOGI I TERAPII NATURALNYCH BODY AND MIND

 

  1. Osoby chcące korzystać z usług oferowanych w STUDIO BODY AND MIND zobowiązane są do zapoznania się z regulaminem klubu.
  2. Osoby chcące korzystać z usług oferowanych w STUDIO zobowiązane są do uiszczenia opłaty za te usługi zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
  3. Godziny otwarcia klubu określane są w aktualnej ofercie i klub zastrzega sobie prawo do zmiany tych godzin w okresach wakacyjnych i świątecznych.
  4. Na wszystkie zajęcia oferowane w studio obowiązuje rezerwacja. Rezerwacji należy dokonać najpóźniej do godz. 15:00 w dniu przybycia na zajęcia.
  5. Rezerwacji można dokonać w dowolnie wybrany przez siebie sposób: telefonicznie, za pomocą sms,  poprzez e-mail lub bezpośrednio w klubie.
  6. Klientem studia jest każda osoba, która wykupi karnet lub jednorazowe wejście.
  7. Karnet do studia jest imienny i może z niego korzystać tylko właściciel, jednorazowo osoba towarzysząca.
  8. Klient studia ma prawo do rezygnacji z wykupionego karnetu w czasie trwania jego ważności lecz opłata za wykupiony karnet nie podlega zwrotowi.
  9. W razie utraty wykupionego karnetu (zaginięcie, kradzież) klient studia jest zobowiązany powiadomić klub o zaistniałej sytuacji-bez żadnych konsekwencji dla klienta.
  10. Niewykorzystane wejścia, godziny i rezerwacje nie podlegają przesunięciu na następny karnet.
  11. Studio nie odpowiada za zniszczone, uszkodzone lub skradzione mienie klienta, jeśli mienie to nie znajdowało się w zamkniętej na klucz szafce.
  12. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w zajęciach  tylko za okazaniem pisemnego zezwolenia rodziców lub opiekunów.
  13. Nieobecność na zajęciach należy zgłosić najpóźniej do godziny 15:00 w dniu zajęć (dzień wcześniej w przypadku zajęć porannych).
  14. Nie odwołane zajęcia po godzinie 15:00 w dniu zarezerwowanych zajęć są równoważne ze zdjęciem jednego wejścia z karnetu.
  15. Studio nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie wypadki zaistniałe na terenie klubu, których powodem jest zły stan zdrowia lub nie stosowanie się do programu i zaleceń instruktora prowadzącego zajęcia.
  16. Osoby z jakimikolwiek dolegliwościami zdrowotnymi mogą uczestniczyć w zajęciach tylko po konsultacji z lekarzem.
  17. Zabrania się uczestniczenia w ćwiczeniach po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających. Na terenie klubu obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
  18. Członków studia obowiązuje dbałość o porządek, higienę osobistą, a także stan sprzętu sportowego. Wszystkie usterki należy zgłaszać do obsługi klubu.