PLAN ZAJĘĆ

WAŻNY OD 03.09.2018R. – NA ZAJĘCIA, SESJE, KONSULTACJE I WARSZTATY OBOWIĄZUJE REZERWACJA MIEJSCA.

GODZINA

PONIEDZIAŁEK

WTOREK

ŚRODA

CZWARTEK

PIĄTEK

SOBOTA

8:30-9:20

JOGA

8:30-10:00

PILATES – płaski brzuch

8:30-9:20

JOGA

8:30-10:00

 PILATES – płaski brzuch

8:30-9:20

9:30-10:20

ZDROWY KRĘGOSŁUP

9:30-10:20

10:30-11:30

JOGA NA HAMAKACH

10:30-11:30

10:30-17:30

W TYM CZASIE STUDIO JEST NIECZYNNE

18:00-18:50

PILATES – płaski brzuch ZDROWY KRĘGOSŁUP PILATES – płaski brzuch ZDROWY KRĘGOSŁUP  

 

19:00-19:50

 REDUKCJA STRESU

(AUTOMASAŻ)

 

STRETCHING

JOGA NA HAMAKACH

19:00-20:00

JOGA

19:00-20:30

20:00-

JOGA

20:00-21:30

JOGA NA HAMAKACH

20:00-21:00

JOGA RELAKSACYJNNA

20:10-21:10

JOGA NA HAMAKACH

20:40-21:40

CENNIK

CENNIK obowiązuje od 01.01.2017r.

KARNET STUDIO – obowiązuje na zajęcia pilates, zdrowy kręgosłup, redukcja stresu (50 MIN.)

  • 4 ZAJĘCIA (ważny 1 miesiąc) – 80,00 zł                
  • 8 ZAJĘĆ (ważny 1 miesiąc) – 130,00 zł                                

KARNET JOGA (1,5H), JOGA NA HAMAKACH (60MIN):

  • 4 ZAJĘCIA (ważny 1 miesiąc) – 110,00 zł                  
  • 8 ZAJĘĆ (ważny 1 miesiąc) – 180,00 zł                

KARNET MIX (STUDIO, JOGA):

  • 4 ZAJĘCIA (ważny 1 miesiąc – 2 zajęcia studio+2 zajęcia joga) – 95,00 zł         
  • 8 ZAJĘĆ (ważny 1 miesiąc – 4 zajęcia studio+4 zajęcia joga) – 155,00 zł       

WEJŚCIE JEDNORAZOWE:  

  • STUDIO (PILATES, ZDROWY KRĘGOSŁUP, REDUKCJA STRESU, STRETCHING) – 25,00 zł
  • JOGA, JOGA NA HAMAKACH, JOGA RELAKSACYJNA- 30,00 zł

SESJE ACCESS BARS, ACCESS FACELIFT – 200,00 zł – 60-90 min.

KONSULTACJE NUMEROLOGICZNE – ZALEŻNIE OD WYBRANEJ OPCJI – cennik w “konsultacje numerologiczne”

Na sesje indywidualne i konsultacje nie obowiązują poniższe karty.

 

 Akceptujemy karty:

karta fit sport karta fit profit karta multi sport

Jesteśmy partnerem:

partner ok system
OPIS ZAJĘĆ

JOGA

najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i tym co łączy umysł z ciałem, czyli oddychaniem. Celem tych praktyk jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii i wzmocnienie ciała. Ciało sztywne i napięte należy rozciągnąć i rozluźnić, ciało zbyt rozluźnione należy wzmocnić. Zajęcia Jogi polegają na wykonywaniu określonych pozycji zwanych asanami. Ćwiczenia Jogi uruchamiając całe ciało, rozszerzają granice naszej świadomości. Będąc skoncentrowanym układamy ciało w określonej pozycji i trwamy w niej przez jakiś czas. Praktyka Jogi przyczynia się do zwiększenia elastyczności ciała, siły i wewnętrznej równowagi, eliminuje stres, wpływa bardzo korzystnie na prawidłowe funkcjonowanie narządów wewnętrznych. Zajęcia dla każdego, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Studio wyposażone jest we wszystkie niezbędne pomoce do jogi – maty, paski, wałki, klocki, pianki.

JOGA NA HAMAKACH – JOGA ANTYGRAWITACYJNA

Połączenie klasycznej jogi z elementami pilatesu i gimnastyki akrobatycznej.

Matę do jogi zamieniamy na hamak podwieszony pod sufitem i wykonujemy pozycje zawieszeni ok. 70 cm nad ziemią. Wiele pozycji ćwiczymy wisząc do góry nogami, całkowicie oderwani od podłoża, doznając uczucia latania.

Podczas treningu na hamaku znacznie łatwiej wykonać figury z jogi, które zazwyczaj początkującym sprawiają problemy, takie jak na przykład stanie na głowie. Hamak podtrzymuje ciało i pozwala odpowiednio rozciągnąć się mięśniom.

Trening w hamaku odciąża kręgosłup i stawy, ułatwia prawidłowe opanowanie pozycji klasycznej jogi.  Używanie hamaka ułatwia skręcanie, wyginanie ciała i jego rozciąganie. Pokonanie grawitacji wymaga wysiłku, wzmacnia mięśnie. Kołysanie się w hamaku natomiast znakomicie rozluźnia, sprzyja odprężeniu i koncentracji. Zajęcia dla wszystkich.

JOGA RELAKSACYJNA

Jeśli nie wiesz, co możesz zrobić, aby pozbyć się stresu nagromadzonego w ciągu dnia, wypróbuj relaksacyjne pozycje jogi. Joga relaksacyjna pomaga niwelować negatywne skutki stresu i przemęczenia. Rozluźnienie ciała daje możliwość wejścia w stan głębokiego relaksu – stan, w którym ciało regeneruje się bardzo szybko. Taki głęboki relaks przynosi podobne efekty jak kilkugodzinny mocny, zdrowy sen. Joga relaksacyjna zapobiega negatywnym zmianom zachodzącym w ciele pod wpływem stresu i braku odpoczynku: bólom, stanom zapalnym, skrajnemu wyczerpaniu, które często prowadzi do poważnych stanów chorobowych. Zapobiega również stanom depresyjnym, uczuciu zniechęcenia i zobojętnienia.

PILATES

Trening całego ciała polegający na mobilizacji mięśni głębokich. głównie mięśni dna miednicy i mięśnia poprzecznego brzucha. Poprawia wygląd całej sylwetki ciała, wpływa również bardzo korzystnie na nasze samopoczucie. Rezultatem ćwiczeń jest smukła sylwetka, płaski brzuch, większa świadomość własnego ciała. Ćwicząc pilates odczujesz dobroczynny wpływ na swój organizm, zniwelujesz choroby kręgosłupa i nauczysz się prawidłowego oddechu. Pilates jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku lub poziomu zaawansowania.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

zajęcia oparte na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających i równoważnych, mające na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi.

STRETCHING

Stretching to ćwiczenia prowadzące do uelastycznienia i wzmocnienia mięśni całego ciała. Są  bardzo dobrym sposobem na poprawienie ogólnej sprawności. Ćwiczenia te min. poprawiają elastyczność mięśni, zapobiegają przykurczom i skurczom, wzmacniają ścięgna i zwiększają ich zakres ruchu, przyspieszają metabolizm oraz poprawiają ogólny wygląd ciała. Zajęcia dla wszystkich.

REDUKCJA STRESU

zajęcia automasażu, które pozwolą Ci pozbyć się bólu i stresu.

Rozpoczynamy od krótkiej rozgrzewki, następnie wykonujemy automasaż, na wybranych partiach mięśni i kręgosłupa.  Ma on podobne działanie jak masaż klasyczny – zapewnia maksymalne rozluźnienie mięśni oraz przynosi ulgę przy bólach kręgosłupa.

Automasaż jest świetną metodą  na relaks, regeneruje organizmu, ujędrnia mięśnie. Jego zaletą jest fakt, że można go wykonać własnymi siłami. Nie jest to trudna sztuka. Ten rodzaj masażu nie wymaga specjalnych umiejętności, dlatego może go wykonać każdy.  Każdy uczestnik zajęć ma do swojej dyspozycji piłki tenisowe, piłki „z kolcami” oraz roller.

Zachęcam do zapoznania się z informacjami o mnie dostępnymi tutaj: kliknij.

REGULAMIN STUDIO JOGI I TERAPII NATURALNYCH BODY AND MIND

 

  1. Osoby chcące korzystać z usług oferowanych w STUDIO BODY AND MIND zobowiązane są do zapoznania się z regulaminem klubu.
  2. Osoby chcące korzystać z usług oferowanych w STUDIO zobowiązane są do uiszczenia opłaty za te usługi zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
  3. Godziny otwarcia klubu określane są w aktualnej ofercie i klub zastrzega sobie prawo do zmiany tych godzin w okresach wakacyjnych i świątecznych.
  4. Na wszystkie zajęcia oferowane w studio obowiązuje rezerwacja. Rezerwacji należy dokonać najpóźniej do godz. 15:00 w dniu przybycia na zajęcia.
  5. Rezerwacji można dokonać w dowolnie wybrany przez siebie sposób: telefonicznie, za pomocą sms,  poprzez e-mail lub bezpośrednio w klubie.
  6. Klientem studia jest każda osoba, która wykupi karnet lub jednorazowe wejście.
  7. Karnet do studia jest imienny i może z niego korzystać tylko właściciel, jednorazowo osoba towarzysząca.
  8. Klient studia ma prawo do rezygnacji z wykupionego karnetu w czasie trwania jego ważności lecz opłata za wykupiony karnet nie podlega zwrotowi.
  9. W razie utraty wykupionego karnetu (zaginięcie, kradzież) klient studia jest zobowiązany powiadomić klub o zaistniałej sytuacji-bez żadnych konsekwencji dla klienta.
  10. Niewykorzystane wejścia, godziny i rezerwacje nie podlegają przesunięciu na następny karnet.
  11. Studio nie odpowiada za zniszczone, uszkodzone lub skradzione mienie klienta, jeśli mienie to nie znajdowało się w zamkniętej na klucz szafce.
  12. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w zajęciach  tylko za okazaniem pisemnego zezwolenia rodziców lub opiekunów.
  13. Nieobecność na zajęciach należy zgłosić najpóźniej do godziny 15:00 w dniu zajęć (dzień wcześniej w przypadku zajęć porannych).
  14. Nie odwołane zajęcia po godzinie 15:00 w dniu zarezerwowanych zajęć są równoważne ze zdjęciem jednego wejścia z karnetu.
  15. Studio nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie wypadki zaistniałe na terenie klubu, których powodem jest zły stan zdrowia lub nie stosowanie się do programu i zaleceń instruktora prowadzącego zajęcia.
  16. Osoby z jakimikolwiek dolegliwościami zdrowotnymi mogą uczestniczyć w zajęciach tylko po konsultacji z lekarzem.
  17. Zabrania się uczestniczenia w ćwiczeniach po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających. Na terenie klubu obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
  18. Członków studia obowiązuje dbałość o porządek, higienę osobistą, a także stan sprzętu sportowego. Wszystkie usterki należy zgłaszać do obsługi klubu.